Hoe haal je "remsporen" uit je onderbroek?

Dankzij een chronische ziekte zien mijn onderbroeken er niet uit. Is er een manier deze vlekken eruit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
64.8K

Het beste antwoord

Ik weet nog dat de moeder van mijn eerste vriendje de kruizen van de onderbroeken altijd mer ossengalzeep afborstelde voordat ze de wasmachine in gingen om de kruizen en poepvlekken, die ook vaak een vaal bruine vlek kunnen achterlaten) mooi wit te houden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Enen een nacht in de Biotex zetten en daarna in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon borstelen met lauw water en wat zeepsop en vervolgens wassen conform het wasvoorschrift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoontje wil nog wel eens zijn billen niet afvegen en die vlekken krijg je er inderdaad erg moeilijk uit.... biotex dacht ik maar nee dan nog helaas een vlek. Bij de Lidl een pot vanish gekocht eigen merk dus van de Lidl en moet zeggen TOP !! in een emmertje met heet water en een paar schepjes erin en een nachtje laten weken.... de volgende dag mee in de wasmachine .... succes ermee ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een vlekkenspray als Shout, even een kwartiertje laten intrekken en daarna in de wasmachine wassen.
Als het katoenen ondergoed is wassen op de hoogste temperatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je daar erg veel last van hebt waarom leg je er dan niet extra een maandverbandje bij in je onderbroek.anders je onder goed koken op 90 graden met n vlekkenverwijderaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon hoe mijn moerder het vroeger deed.. in een emmer met soda en groene zeep, laten weken en
t ondergoed werd altijd brandschoon
en het kost haast niets.. soda word nog verkocht en een stuk groene zeep ook dus ... succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen hadden ze niks anders,maar ze waren wel vindingrijk.+1