Wat is het verschil in papier, tussen een rol wc papier en een rol keukenpapier?

Uitgaande van dezelfde fabrikant.

Ja de breedte en de verpakking, kan ik zelf wel verzinnen, maar zijn er meer verschillen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

keukenpapier is zo stevig dat kun je niet door het toilet spoelen
dat blijft heel
toiletpapier lost sneller op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

keukenrol absorbeerd meer vocht, is steviger van structuur, en bevat volgens mij een enkele laag. wc papier 1, 2 of 3 lagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
keukenpapier bestaat meestal uit meer lagen, met luchtkussentjes. Dit maakt dat het absorptievermogen van keukenpapier groter is dan dat van toiletpapier.
13 jaar geleden
Keukenpapier meenemen naar het toilet is niet fijn, het is veel te dik, niet goed vouwbaar, en te grof.
En wc-papier in de keuken is ook niet handig. Het valt te snel uit elkaar. Met keukenpapier kan je vet van je eten afdeppen, dingen afdrogen of het papier natmaken en dan iets poetsen; met wc-papier gaat dat niet goed, dat blijft aan je eten plakken, en valt heel snel uit elkaar als het nat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik de ene voor het doel,waarvoor de andere gemaakt is,dat is een goede proef.