Hoe kan ik Electrische oven Bosch resetten?

Im heb een Bosch fornuis HGV745226N met elektrische oven. Mijn kleine heeft op de knopjes gedrukt en nu gaat de oven niet meer aan. Of echter alleen de ventilator gaat aan maar het lampje brandt niet en het wordt niet warm. Een kennis heeft gekeken en alles is gewoon goed, is niks beschadigd ofzo. Weet iemand hoe ik de elektrische oven kan resetten zodat het programma weer gaat werken

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
16.3K
jc54
6 jaar geleden
Helemaal stroomloos maken (stekker er uit), een minuut of tien wachten, en dan de stekker er weer in. Als het goed is gaat ie dan weer naar de fabrieksinstellingen.
TurfGraver
6 jaar geleden
Maar wat jij denkt is gelukkig niet de maat.. >_<
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor jullie reactie.
Ik had de stekker eruit gehaald, het stond 4 dagen zonder stroom maar zonder resulraat. Het programma is niet veranderd. Kinderslot staat uit.

Antwoorden (1)

Resetten door ± 10 minuten de stroom eraf te halen. Stekker eruit, of als je daar niet bij kan de stroom via de meterkast even uitschakelen (als er ook verlichting op dezelfde groep zit: morgen doen als er daglicht is).

Volgens google heeft jouw oven een kinderbeveiliging. Kijk in de gebruiksaanwijzing hoe je die moet gebruiken om te voorkomen dat je kind nog eens met knopjes speelt en er per ongeluk wel iets aan gaat dat warm wordt.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb geprobeerd maar is niet gereset. Als het programma weer werkt ga ik zeker kinderslot op zetten.