frituurvet vlekken op muur van 24 uur oud hoe krijg ik dat eruit?

Cillitbang al geprobeerd, ook Ajax.
iemand een idee
Het is er al bijna helemaal ingetrokken dus weet ik niet wat ik nu moet doen om het eruit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
19.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel lullig dat je nu al vlekken op je muur hebt, terwijl je die gisteren blijkbaar nog aan het metselen was.

Het beste antwoord

probeer het eens met wat verdunde ammoniak, dat is de ultieme ontvetter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Laten drogen, iets opschuren en bijwerken met verf. Vet krijg je niet uit een poreuze muur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens met Dreft (afwasmiddel).
Ontvet ook heel goed, even laten intrekken en dan wegvegen.

Hoop voor je dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wasmiddel met enzymen gebruiken, daar een sopje van maken, en het op de muur aanbrengen.
Een half uur laten intrekken, en daarna met schoon heet water het losgekomen vet deppen.
Een goede kans dat het lukt.
Wel latex handschoenen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vetvlek kun je van de muur verwijderen door een bruin vel papier (vetvrij) op de vlek te leggen en er met een warm strijkijzer (niet te heet!) over te strijken. Gebruik iedere keer een schoon stukje van het papier. Het papier zal het vet opnemen. Gebruik eventueel een vetoplosmiddel om dit proces te vergemakkelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit werkt niet als het er al ingetrokken is.
Probeer het eens met een vet sopje Bio-Tex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè, net een muur die er pas een dagje staat, en er dan al vlekken op! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Hoe krijg je dat voor mekaar??:P
2) Gewoon schoonmaak middel voor pannen etc.. Van die groenne flesjes, dat is vetoplossend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoonmaakmiddel voor pannen enzo...
afwasmiddel?
Met remreiniger, in spuitbus te krijgen bij de automaterialenhandel.
Ah wat een heerlijk schoonmaakgoedje! Pas wel op, het kan bijtend zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een stuk keukenpapier en een hete strijkbout al geprobeerd. Wil ook nog wel eens wat vet opnemen.