hoe krijg ik olie van fietsketting uit vest "vroegere millet vest"? De stof is blinkend met binnenin

Toegevoegd na 1 minuut:
De stof in blinkend rood met binnenin dons.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Mmmm ik zou voor je de jas wast eerst proberen met een beetje wasbenzine te deppen. Zo haal ik vaker olie of smeer uit kleding. Daarna gewoon wassen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet het in de week in Oxy action, of imitatie daarvan, daarna wassen met donswasmiddel.