Kan ik ook de keuken, waar zeil ligt, moppen met laminaatreiniger?

of moet ik daar een apart sopje voor maken met allesreiniger?

Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker moppen
Rieneke1
14 jaar geleden
nou lekker...haha zit alweer achter de pc, en ben pas half klaar ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haaha, heel herkenbaar. Ik mop alles ermee, als ik op dat moment niet iets anders heb, dus het kan.

Het beste antwoord

Dat kan wel hoor. En laminaat kun je ook reinigen met allesreiniger. Het lijkt mij dat laminaat kwetsbaarders is dan zeil en als de laminaatreinger het laminaat niet beschadigt, zal het met het zeil ook wel goed gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat gaat, doe ik zelf ook altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon je hele huis doen met sopje van groenezeep
met groenze zeep kun je bijna alles schoonmaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dat is een prima advies, maar geen antwoord op m'n vraag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
groene zeep op een badkamer vloer is niet echt aan te raden, deze wordt daardoor erg glad zodra hij vochtig wordt.
Dat kan inderdaad. Laminaat is van hout dus een ander product. Zeil kan alles hebben. Dus gewoon lekker moppen.