Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik hardnekkige lipstick van de muur af? ik heb het al met naggelakremover en make-up remover geprobeerd maar nu is mijn paarse muur oranje..

ik heb een soort van lipstain (lipstick die er heel moeilijk afgaat) geknoeid op mijn paarse muur en nu zitten er allemaal vlekken, heb geprobeerd om met make-up remover en nagellak remover eraf te halen maar nu zijn het grote oranje vlekken geworden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vlekken lippenstift verwijderen :

Nooit wrijven!

Lippenstiftvlekken verdwijnen meestal al met een gewone wasbeurt, zeker als u de vlek eerst voorzichtig dept met wat alcohol, spiritus of terpentine.

Hardnekkige lippenstiftvlekken kunt u gemakkelijk met verdunde ammonia verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu je het al met agressieve middelen hebt geprobeerd, is er helaas geen redden meer aan. De oranje vlekken zijn uitgebleekte plekken van je paarse muur. Je krijgt de vlekken alleen nog weg door de muur opnieuw paars te verven.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Ik heb dit probleem net nog meegemaakt!
Nodig:
-Spons
-Bleekmiddel
-(eventueel) oude tandenborstel

Je moet wat bleekmiddel op de spons doen en die gewoon over de vlek heen wrijven. Als er kleine gaten zijn of iets anders kun je beter een oude tandenborstel gebruiken, maar dat hoeft niet!

Met vriendelijke groeten.

Mevr. Lippenstift Probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding