Hoe verwijder je hardnekkige vetvlekken op de buitenkant van stalen pannen?

Hoi allemaal! Ik heb geprobeerd met Cif de buitenkant schoon te maken. De pannen worden wel schoner en glanzender, maar juist die hardnekkige vetvlekken gaan niet weg. Iemand een idee om dit op te lossen? Het liefst zo min mogelijk met zware chemische middelen. Alvast bedankt!!

(Ter info, ik heb geen vaatwasser thuis staan)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (4)

De vetoplosser die de wibra te koop heeft. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Smeer de pan in met groene zeep. Plaats dit in een gesloten (plastic zak) zet hierbij-in een klein bakje/schoteltje met wat ammoniak, sluit de plastic zak goed af. Open dit na plm. 24 uur en was het met heet water en afwasmiddel af. Je pan is weer brandschoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Smeer je pan in met een beetje
ammoniak,haalt alle vet eraf.
En weer blinkend schoon.
11 jaar geleden
Je kunt ook een papje van bloem, azijn en zout gebruiken op een sponsje, heb je dat al geprobeerd? Een zuur werkt altijd tegen vet, citroen kan ook als je het helemaal 'natuurlijk' wilt houden.