hoe krijg ik vlekken van bloemen uit houten meubel?

Ik ben een paar dagen van huis geweest en toen ik terug kwam hing de amaryllis slap op de tafel. Nu zitten er vlekken in de tafel. Iemand een idee hoe ik deze eruit krijg? heb zelf al eea geprobeerd maar vind lastig om iets te vinden dat niet in het hout gaat bijten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (2)

Er staat niet bij vermeld welke houtsoort je hebt.

Meubel olie haalt de vlekken uit hout zoals teakhout en geeft het ook weer glans
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevallen stuifmeel dient voorzichtig met een plakbandje opgedept te worden. Het stuifmeel nooit uitwrijven! Stuifmeelvlekken zijn niet meer te verwijderen.