Hoe krijg ik een spijkerbroekvlek,uit mijn imitatieleer bank,het heeft afgegeven, alles geprobeerd allesreiniger,ossengalzeep,jif ?

De bank is creme en de vlek is blauwig ,echt verkleurd,mischien kan ik het bijwerken met verf of id

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Gebruik hiervoor Leatherlook clean & care fles a 150 ml

Reinigt en verzorgt leatherlook en PU-leder (fol

Productinformatie :

Reinigt, voedt en beschermt (alles in één product).

Geeft het oppervlak een frisse en verzorgde uitstraling en verwijdert eventuele vlekken snel en effectief.

Geschikt voor imitatieleer/leatherlook, skai en PU-leder (mits deze niet is voorzien van een was- of olielaag).

Verwerkingsadvies
Product eerst uittesten op een onopvallende plaats.

Oppervlak dun en egaal inspuiten en direct goed uitwrijven met een schone droge doek. Na een droogtijd van ± 10 - 15 minuten kan het meubel weer in gebruik genomen worden.

Vlekbehandeling: De vlek inspuiten en de oplossing even laten inwerken alvorens op te nemen met een schone droge doek.

Bij onvoldoende resultaat de behandeling herhalen.

Buiten bereik van kinderen bewaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

HG Vlekkenspray extra sterk. Je bank ermee insprayen en goed laten intrekken, afnemen met een vezeldoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
groene zeep wil ook wel eens helpen,of gebruik Cif of nog beter Glass Clean deze hebben geen agressieve middelen er in zitten waardoor je de bank gaat beschadigen/scheuren