Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een spijkerbroekvlek,uit mijn imitatieleer bank,het heeft afgegeven, alles geprobeerd allesreiniger,ossengalzeep,jif ?

De bank is creme en de vlek is blauwig ,echt verkleurd,mischien kan ik het bijwerken met verf of id

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik hiervoor Leatherlook clean & care fles a 150 ml


Reinigt en verzorgt leatherlook en PU-leder (fol


Productinformatie :

Reinigt, voedt en beschermt (alles in één product).

Geeft het oppervlak een frisse en verzorgde uitstraling en verwijdert eventuele vlekken snel en effectief.

Geschikt voor imitatieleer/leatherlook, skai en PU-leder (mits deze niet is voorzien van een was- of olielaag).

Verwerkingsadvies
Product eerst uittesten op een onopvallende plaats.

Oppervlak dun en egaal inspuiten en direct goed uitwrijven met een schone droge doek. Na een droogtijd van ± 10 - 15 minuten kan het meubel weer in gebruik genomen worden.

Vlekbehandeling: De vlek inspuiten en de oplossing even laten inwerken alvorens op te nemen met een schone droge doek.

Bij onvoldoende resultaat de behandeling herhalen.

Buiten bereik van kinderen bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

HG Vlekkenspray extra sterk. Je bank ermee insprayen en goed laten intrekken, afnemen met een vezeldoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
groene zeep wil ook wel eens helpen,of gebruik Cif of nog beter Glass Clean deze hebben geen agressieve middelen er in zitten waardoor je de bank gaat beschadigen/scheuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding