hoe maak ik de zijdenzitting van een stoel proper ?

men kan de zitting niet uit de stoel verwijden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijder vlekken zo snel mogelijk na het ontstaan door deze met (wit) keukenpapier op te deppen en met de schone met water bevochtigde microvezeldoek uit de Fixx-Fenice Textile Care Kit of de Microfibre Kit na te deppen. Werk van buiten naar binnen. Indien er toch nog resten achterblijven, reinig dan nogmaals met de microvezeldoek in combinatie
met een van onze speciale vlekkenreinigers (Fixx K&K speciaal reiniger, Microfibre Cleaner of Textile Foam Cleaner).
• Test altijd vooraf de kleurechtheid en bestendigheid van de stof.
• Reinig bij voorkeur het gehele oppervlak waarop zich de vlek bevindt.
• Nooit hard wrijven of poetsen om kleurverschil of beschadiging van de stof te voorkomen.
• Kijk voor meer instructies op de gebruiksaanwijzing van het product of neem contact met de leverancier op.

De genoemde produkten zijn te koop bij meubel speciaalzaken.