De Duitse blauwe lenor

Hoi ik heb een vraag,

Ik heb gemerkt dat de Duitse blauwe Lenor wasverzachter veel lekkerder ruikt dan in Nederland ... En niet verkrijgbaar in NL. Hoe komt dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

regelmatig is de duitse blauwe lenor verkrijgbaar bij de trekpleister of het kruitvat als er reclame is,en meestal kost het dan 2,99 voor een 2 liter fles,het ruikt precies hetzelfde,ook de witte of gele is dan verkrijgbaar,gewoon elke week de folders even in de gaten houden,1 keer in de 2 maanden zitten ze er zeker bij,ik koop dan meestal een paar flessen gelijk.

Toegevoegd na 2 dagen:
ik gebruik toevallig ook dash,en is inderdaad een goede combi,deze weel is de robijn in de reclame,gewoon
de krantjes in de gaten houden iedere week
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Nederland is een variatie van Lenor te koop die Breath of Fresh Air heet. (te koop in diverse supermarkten). Deze flacon is ook blauw. In Duitsland ziet de flacon er ongeveer hetzelfde uit als die Nederlandse, maar heet Lenor Aprilfrisch. (zie bijgaande websites).
Dus misschien toch te koop?

Als het niet dezelfde Lenor betreft, dan hebben Nederlandse testpanels waarschijnlijk die geur van de Duitse Lenor minder lekker gevonden. Er kunnen dus verschillen van 'smaak' zijn tussen de Nederlandse consument en de Duitse. De andere geur komt dan niet op de Nederlandse markt.