Wie heeft er wel eens hoezen van de Ektorp banken van Ikea in de droger gehad?

En hoe ging dat? Ik wil eigenlijk heel graag de hoezen van mijn banken uitwassen maar ik krijg deze nu aan de waslijn niet droog en binnen heb ik er geen ruimte voor om ze te laten drogen.

Er staat op het label dat het niet mag, maar dat staat wel vaker ergens op terwijl het wel kan. Dus wie heeft hier wel eens op gegokt, en is dat goed gegaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Ik zou het absoluut niet doen! De kans is groot dat je ze er nooit meer omheen gaat krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoi Meander.

Probeer vooraf te weten of het wel kan, je kan het proberen droog te fohnen.
Of neem contact op met Ikea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je deze in de droger zal stoppen kunnen ze krimpen en zijn dus te klein geworden om er nog om heen te stoppen. Ik zou dit risico echt niet nemen.

Waarom wacht je niet tot het zomer is en je deze lekker buiten kan laten drogen en gaat nog snel ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar ze zijn nu vuil ;-)