Ik gebruik schimmelweg van Citin, is tegen vocht- en schimmelplekken. Heb ik gekocht in de supermarkt.

Had zwarte vlekken in de kitranden,en zaten al te dubben om alle kitranden er uit te halen en opnieuw af te kitten. De voegen waren ook echt smerig, ondanks het vele poetsen met tandenborstel chloor, azijn, cilitbang maar met Citin is alles weg. Top spul.

Inspuiten, en lekker laten weken. En later herhalen. Pas op met kleding en je ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Bij de doe-het-zelf is een speciale voegenreiniger... Moet je nog meer en beter dan dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met antikal en een oude tandenborstel kom je een heel eind!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schuurmiddel en een schuurspons of tandenborstel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
min??? Werkt het bij jou thuis niet???
Hier wel...
Werkt perfect.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een periodieke sanitairreiniger die voor 12% uit fosforzuur bestaat die je dan vervolgens 1 op 30 kan verdunnen met water...

Na het aanbrengen enkele minuten laten inwerken en afspoelen maar. Wanneer deze periodieke sanitairreiniger uit zichzelf gaat schuimen dan is het gewoon hoognodig dat je deze gebruikt. Want dan heb je een serieus hygiëne probleem...

En check even de kleur van de voegen, voordat je grijze voegen wit probeerd te krijgen. Dat wilt niet echt lukken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van HG is er voegenmiddel te koop,Erg goed spul,maar doe wel een mondkapje voor en het raam open.
Je moet ventileren als je dit gebruikt.
Bij Gamma of Karwei kun je ook kleine staalborsteltjes kopen,ga hiermee over de voeg-werkt ook uitstekend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja idd als je het gaat schoonmaken met sterk spul, bleekwater of hg, of iets vergelijkbaars.
Kijk uit voor wat je in adem!
Ik ben vorige keer ook fanatiek aan de slag gegaan.
En raakte ook bijna buiten westen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HG werkt inderdaad prima, maar wat net zo goed werkt en stukken goedkoper is is chloor. Draag wel handschoenen, doe het onverdund op een spons, wrijf het over de vieze voegen, kwartiertje in laten werken, met de douchekop afspoelen en het is helemaal schoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zet inderdaad even een raampje open, inademen is slecht en je krijgt er hoofdpijn van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegelvoegen in de badkamer krijg je weer mooi schoon door ze in te smeren met een oude tandenborstel en een beetje verdunde bleek. Even in laten trekken, afspoelen en klaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na alle tips over het middel dat je kunt gebruiken nog een advies: Gebruik voor het borstelen een zachte borstel. Mijn ervaring is dat een borstel die bestemd is voor het uitborstelen van schoenen veel prettiger werkt dan een hard exemplaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Timmer1;

Een (klein model) stoomreiniger doet het ook prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met stoom en een reiniger,ellebogenstoom welteverstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met dit, en wat schoonmaak middel er bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inspuiten met chloor en dan met een sponsje afnemen.

Hara ( schoonmaakmiddel merk) en met de speciale handschoen die er bij hoort is het zo schoon(het kost wel wat maar je bent wel zo klaar)