Wat is er gebeurd met Robijntje Refresh kledingspray?

Ik kan het nergens meer krijgen. Bestaat het nog of is er een alternatief?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Refresh van Robijn is te koop bij DA drogist maar je vroeg ook naar een alternatief.
HG `Alle nare geurtjes weg`is er zo een.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik had per ongeluk een afbeelding van een ander product van
HG toegevoegd. Sorry.
Hierbij dan het produkt voor textiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een alternatief is febreze, zit ook in een spuitflacon en haalt nare geurtjes uit kleding en stoffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De robijn is hier te bestellen: http://www.vakdrogist.nl/diversen/schoonmaken/wasmiddel/robijn-refresh-kledingspray.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee tnx! Zet het even bij antwoorden als je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het antwoord niet aanpassen op m'n iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is zo, zie ook nu dat je dezelfde persoon bent als van het eerste antwoord!
Ik heb het afgelopen week nog zien staan bij het kruitvat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me er ook laatst naar rotgezocht en het nergens kunnen vinden, uiteindelijk maar kruidvat eigen merk gekocht.

Maar toen kwam ik vorige week in de DA en daar hadden ze het nog wel! Dus gewoon even goed zoeken, waarschijnlijk alleen in sommige grotere winkels te koop.