Als het een vlek is die ontstaan is doordat je strijkijzer gelekt heeft, of bij een stoom-stoot geven, moet je het gewoon opnieuw wassen. Maar als het komt doordat het te lang op het overhemd heeft gestaan, kan je het overhemd voortaan nog onder een trui of zo dragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet! Dat is de hitte die is ingebrand in de stof. Helaas....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste kun je het overhemd wassen in kleurloze azijn, vrijwel direct verdwijnt de vlek. Let op wel kleurloze azijn gebruiken, anders wordt de vlek erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met de oudhollandse vlekkenschaar, bij mij verkrijgbaar in drie maten vanaf €10,--
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat je gele transpiratie vlekken eruit krijgt door er voor het wassen een flinke scheut glansspoelmiddel op te spuiten. Wie weet helpt het hier ook bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deppen met waterstofperoxyde 3%, waarna naspoelen met water.
Ivana