Wat kan ik doen aan het geluid wat mijn stofzuigerreservoir geeft wanneer ik iets opgezogen heb?

Ik heb een stofzuiger met een bak, een reservoir, geen zak dus. Wanneer ik iets hards opzuig, dus een steentje of kattegrit of iets anders, gaat dat met een enorme vaart rond in het reservoir. En dat geeft een klereherrie. Vet irritant. Wat kan ik doen omdat de voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

uehm... iets wat dempt maar niet te dik is en wat je op maat kan maken (denk, denk, denk....)

stukje ondervloer wat ze ook wel gebruiken onder laminaat? knip je makkelijk op maat en dempt behoorlijk.

of... stukje vinyl op maat knippen en vastzetten met dubbelzijdig plakband zodat het niet je hele reservoir doorgaat/de boel verstopt of vrolijk meedwarreld met je kattengrit etc.

ik hoop dat je wat de tips hier hebt om van je gemotoriseerde rammelaar af te komen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het enigste wat je kunt doen is de bak legen.
Want je kunt er niks in maken aan de binnenkant wat het geluid dempt ivm het water dat je ermee kunt opzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen waterzuigers hebben een 'bak'
Ik denk dat de vraag over een stofzuiger zonder zak gaat
Daar zul alleen last van hebben als de bak net is geleegd. Als er veel stof in zit, zal het geluid niet zo hard zijn, of een steentje o.i.d. niet kunnen rondslingeren.
Het enige is het lawaaiding eruithalen, of zo snel mogelijke je hele huis stofzuigen, zodat de zak wat voller is en het geluid gedempt wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vermoed dat het helpt om na het legen van het reservoir wat versnipperd wc papier op te zuigen voor een dempende werking.
Rieneke1
12 jaar geleden
Misschien kan je aan de binnen kant van de bak karton knippen op maat en die er in plakken zodat als het steentje niet hard tegen het plastic aan komt maar tegen het karton misschien kan je hier wat mee succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat karton alsnog veel herrie zal geven. Dan kan je beter schuimrubber oid nemen.