Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een (eenvoudige) manier om deze lamp schoon te maken????

Er zitten zoveel dingetjes aan dat ik er bijna niet aan durf te beginnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ander het laten doen.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dit kan je enkel schoonmaken met veel GEDULD! samen met een zachte doek en wat ruitenreiniger. Er bestaan ook speciale bussen voor (onder druk). Die je kan kopen waar men zo'n luchters verkoopt.

Het handigste is de kroonluchter van het plafond af halen voor je deze schoonmaakt. Dan kom je overal goed bij en het is maar op twee momenten gevaarlijk en lastig voor je nek, ipv een half uur of langer.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Stoppen even eruit draaien voordat je aan de gang gaat. Dasty op de pingeltjes spuiten, je theedoek steeds achter de pingeltjes houden en niet op de fitting spuiten, Daarna even wachten en een handdoek op de grond leggen, of op de tafel, voor het nadruppelen Als alles ingespoten is alle pingeltjes met een nat lapje bij langs gaan.
Een hele boel werk, vooral als ie dicht bij de keuken hangt of als je rookt!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niets anders bedenken dan een vochtige microvezeldoek, en een spuitfles dasty.
Dan een leuk muziekje op en go with te flow..... Soms kan simpelweg schoonmaken heel erg ontspannend zijn. Dus geniet van het moment en van het resultaat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was, zou ik eerst met een plumeau in de weer gaan. Zo krijg je het stof op bijna alle moeilijk bereikbare plekjes wel weg, op een veilige wijze. Daarna kun je dan nog met een spulletje uit de eerdere antwoorden aan de gang, als dat nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de pegeltjes er af haalt en ze in de afwasmachine stopt komen ze eruit alsof ze nieuw uit de winkel komen
en de lamp zelf (als die van zilver is want dat kan ik niet goed zien) oppoetsen met zilverpoets.
inderdaad erg veel werk maar dat doe je maar 1 of 2 keer per jaar. maar het resultaat mag er dan wel zijn.
De rest van het jaar zou ik er eens per week zo'n plumeau doorheen halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding