Waar kan ik een handleiding voor de LB474L BLUEAIR (Wasmachine) vinden

Toegevoegd na 10 minuten:
Het liefst online. Ik had me er helemaal op ingesteld om vandaag het filter schoon te gaan maken (Ik wist tot gisteren niet eens dat dat kon/moest :s)

Dus mocht iemand me kunnen vertellen hoe dat werkt, is het ook helemaal goed!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Je zou contact op kunnen nemen met de fabrikant.
Merloni huishoudelijke apparaten B.V., De Meern, tel 030-6692900.

Het nummer voor consumenten belangen is 030-6692922

suc6

Toegevoegd na 8 minuten:
Vaak zit er onder aan de voorkant een klepje en als je dat opendoet zit er een draaidop.
Deze draai je los en dan zal er wat water en vuil naar buitenkomen.De dop maak je schoon en draai je terug.
Er kan ook nog een slangetje zitten met een stopje erop daar haal je dat stopje af en laat het slangetje leeglopen in een emmer.
Dopje weer terug en klepje dicht en klaar is Rhesa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die schijnen online moeilijk te vinden te zijn.
maar je kunt het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.gebruikershandleiding.com
probeer het hier eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je onder geen klepje hebt maar dat je een gedeelte aan de onderkant in zijn geheel kunt verwijderen en dat daarachter allles zit.
kun je een foto op gv zetten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie reactie van werk als het zo is dat je geen klepje ziet dan is het voor front van de wasmachine aan de onderzijde net als bij het aanzicht van een aanrecht dit kun je eraf halen door de naad aan beide zijde los te trekken en dan zul je het filter zeer waarschijnlijk wel vinden suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zit er misschien geen filter in.
hier op deze site staan de handleidingen van wasmachines

http://www.gebruikershandleiding.com/Blue-air/handleiding-4-306714.html

succes

Toegevoegd na 1 minuut:
hier kun je ook vragen stellen