Draad witte koptelefoon schoonhouden?

Ik heb een paar weken geleden een spierwit setje Beats oordopjes aangeschaft. Hartstikke gaaf natuurlijk, alleen de witte draad begint nu al wat te verkleuren. De draad is van flexibel plastic (soort siliconen). Is er een middeltje waar ik ze wit mee kan houden? Ik zit aan bleek te denken, maar misschien is dit schadelijk voor de draad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dank voor je reactie Hjorkid! Je haalt de woorden uit m'n mond ;)

Het beste antwoord

Ethanol of spiritus gebruik ik steeds als reinigingsmiddel voor snoeren,apparatuur en stopcontacten met een doekje en een beetje zuivere ethanol.
Suc6

Toegevoegd na 6 minuten:
Wel voorzichtig zijn met het goedje,kijk naar de samenstelling van het product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer ze schoon te houden met een Glorix-doekje.
Die doekjes zijn handig en zijn vaak niet al te nat waardoor ze voor dit soort dingen veilig in gebruik zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klein beetje jif op een doekje,en voorzichtig er op wrijven
even met een nat doekje na.
En klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een wattenstaafje in de bleek dopen, en een plekje van het draad ermee aanstippen om te kijken of het werkt, volgens mij kan het geen kwaad.