Ik heb zins kort zwart matte plavuizen in de keuken. Het probleem is dat ik ze wel twee keer daags kan dweilen

Als we er over lopen met schoenen of sokken dan zie alweer afdrukken.Wat kan ik hier tegen doen?
Wie heeft er een goede oplossing voor mijn probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Je kan een zgn vuilafstotende laag aanbrengen, van HG bijvoorbeeld.
Dit heet echter wel een nadeel, die laag beschadigt en wordt op den duur ook vuil, dan moet je dus die laag verwijderen, wat niet altijd makkelijk is, maar wel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij mij werkt een sopje van groene zeep prima. Even laten inwerken en goed met schoon water na spoelen en goed laten drogen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook in de badkamer, en het is inderdaad een drama. Je kunt ze met van alles dweilen, maar de voetstappen, waterdruppels noem maar zie je direct.
Het is niet anders dan het te accepteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige dat waarschijnlijk helpt is er een laag van iets overheen doen, bijvoorbeeld matte blanke lak. Dan loop je op de lak, niet op de tegels zelf. Maar dat moet dan wel goede zijn, geschikt voor vloeren. Dat is er wel voor houten vloeren, maar of dat ook op tegels houdt zul je moeten vragen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou het eens kunnen proberen met een sopje met wasverzachter ik doe dit ook met me laminaat en het werkt perfect