wat is het verschil tussen een bontwasmiddel en een speciaal voor zwartwasmiddel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Niet veel, behalve dat ze aan zwartwasmiddel een soort 'zuur' toevoegen die de kleur niet vaal maakt.

Je kunt ook gewoon bontwasmiddel kopen en zelf een scheutje azijn aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bond is voor kleuren.

zwartwasmiddel is voor het behoud van je zwarte kleur bij kleding. Bij sommige zwartewasmiddelen zit er een soort zwarte middel in, dus gooi er NOOIT iets wit van kleur bij.

MvanR
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het etiket en mogelijk de prijs. Ik ben heel ruig met de was, zodemieter alles er in op 60 graden en kwak alles in de machine was op wasmiddel lijkt. Bond, wit, groen, paars zwart of weet ik veel. Altijd komt mijn was schoon en goed uit de machine. Alleen spijkerbroeken was ik op 40 graden, maar ook daar kwak ik gewoon het eerste het beste wasmiddel in wat mij voorhanden komt.

Echter, de commercie doet veel onderzoek en het blijkt gewoon dat vrouwen (die meestal de was doen) dol zijn op speciale dingen. Een garderobe van en man is vaak ook praktisch, maar niet divers. Die van en vrouw is zeer uitgebreid en buitengewoon divers. En dat moet natuurlijk allemaal apart worden gewassen in allemaal aparte zeepjes. Niet dat het nodig is, maar omdat vrouwen er dol op zijn. En daardoor geloven ze heilig dat het nodig is.

Het verschil, nou eu, niets dus.