Hoe repareer ik een barst in een glazen tafelblad?

Er is een barst ontstaan vanuit de hoek van de tafel en lijkt zich uit te breiden. Ik wil als het kan het verder scheuren stoppen en het liefst onzichtbaar maken.

Picture for question
een jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Dat gaat je niet lukken. In een ruit zit per definitie zoveel interne 'spanning', dat die barst steeds verder loopt. Al was het maar door de geringe temperatuurwisselingen die er altijd zullen zijn. Mijn advies is om op zoek te gaan naar een nieuwe glasplaat, en niet te wachten tot deze helemaal aan stukken breekt. Daar kunnen ongelukken mee gebeuren.
een jaar geleden