Eigenlijk nog nergens. (Al hangt het af van wat jij onder "goedkoop" verstaat, maar in de range van 5 tot 15 euro per vierkante meter zeer zeker niet).

Een bamboe laminaatvloer koop je voorlopig alleen nog bij een goede vloerhandelaar. Goedkope "vloerboeren" als Ikea, Praxis of Leen Bakker hebben vooralsnog geen bamboe laminaat in de collectie. Dat komt omdat de prijs relatief (nog) aan de hoge kant is. Een echt goedkope bamboevloer zit er dus (nog) gewoon niet in.
De goedkoopste die ik heb kunnen vinden ligt rond de 40 euro de vierkante meter. Dat is gezien de duurzaamheid en de milieuvriendelijkheid mijns inziens een zeer schappelijke prijs.

http://www.eco-logisch.nl/producten-Bamboe-vloeren-74
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je noemt het ook geen laminaat, maar lamelparket of parket. Bamboe wordt het meest als parket geleverd.