wat is beter rvs schroeven of gegalvaniseerde nagels voor je dak?

waarmee zet je dak-en tengellatten vast op een dak voor pannen, wat is het beste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

RVS als je ze niet wil zien roesten dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou maar gewoon spijkers gebruiken is zonder meer goed. (deden ze 100 jaar geleden al!)
Gegalvaniseerde spijkers kan wel maar is niet echt nodig.
RVS schroeven is duur en zeker niet beter : panlatten scheuren erg gauw,
en de schroefkop breekt vrij snel af.
Nieten word tegenwoordig ook veel gedaan, maar dan moet je er wel de gereedschappen voor hebben.
Dus doe maar gewoon spijkeren is goed, makkelijk, en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Altijd voor alles rvs schroeven gebruiken en liefst voorboren!