Kan ik een kattenluiken in een glazen schuifpui laten monteren?

Kan ik een glaszetter vragen een rond gat in het glas van de mijn schuifpui te laten maken, zodat ik er een kattenluikje in kan plaatsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (3)

Alles is mogelijk maar het komt de stevigheid van de pui niet ten goede en is behoorlijk kostbaar daar het niet met een glassnijder gebeurt maar met een diamantboor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit kan zeker!
Ik heb zelf de PetPorte SmartFlap.
Maar er zijn natuurlijk ook goedkopere
luiken.
Bijvoorbeeld: http://www.staywell.nl/product/1/kattenluiken
en dan moet je erop letten dat er specifiek bij staat dat montage in glas mogelijk is.

heel veel Succes En plezier!!

Mvg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Schuifpuien zijn voorzien van dubbel glas, en het is vast mogelijk een dubbele ruit met een luikje te laten maken, maar dat luikje krijgt dan wel een gouden randje!
Iets goedkoper is de maker van de schuifpui een stijl extra in de pui te laten maken, waarbij de rest opgevuld kan worden met gewoon dubbel glas.