Hoe kun je het beste opblaas dingen leeg maken?

Zoals strandballen en al die andere dingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Om het laatste beetje lucht eruit te krijgen kan je het voorwerp, als het al bijna leeg is, stijf oprollen waarbij je begint aan de kant tegenover het ventiel. hiermee pers je de lucht uit het ventiel. Als het dan helemaal is opgerold doe je het ventiel dicht, zodat er ook geen lucht meer in kan. als je het ontrolt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
++

Andere antwoorden (3)

Ventiel openmaken en zachtjes in de leeglopende bal knijpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste ventielen moet je in het onderste, breedste deel knijpen om hem leeg te laten lopen. Dat doe je met een hand, en vaak duw ik de bal dan met mijn elleboog tegen mijn lijf leeg.
Voor grotere dingen (zwembadje) kun je ook de "achteruitversie" van een elektrische pomp gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan een pomp gebruiken die je ook op leeglopen kan zetten dan hoef je alleen te pompen en dan loopt ie leeg

maar je kan ook dat ventiel dingetje opendoen en hem leeg drukken