Hoe verwijder ik tapijttegel lijm op een zo natuurvriendelijke manier van een betonnen vloer?

Ik moet tapijttegels verwijderen en sommigen zitten erg goed vast geplakt en de lijmresten zijn niet weg te bikken. Nu wil ik die boel gaan verwijderen echter ik wil geen chemische hoofdpijn veroorzakende gore troep gebruiken om dit te verwijderen. Iemand een steengoeie tip??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit kan u doen met een multitool van bv Bosch.
Ik het filmpje kan u na 33 seconden al zien wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt een machine huren die snijden super makkelijk de tapijttegels los
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een paar dagen geleden las ik dat coc-cola dé oplossing (!) is voor het verwijderen van dat soort lijm. Probeer het eens op een klein stuk vloer.