Welke vloer onderhoud producten voor een houten vloer moet ik nemen? Ik wil mijn houten vloer namelijk een keer grondig reinigen.

Deze webshop in vloer onderhoud producten verkoopt verschillende producten voor de houten vloer. Welk merk is goed? En moet ik vloer was, vloer lak, hardwaxolie of natuurolie nemen? zie: http://www.uwvloerspecialist.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zit er nu op de vloer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is je vloer nu gelakt, staat hij in de olie of was, of is hij onbehandeld???
burgos
12 jaar geleden
Ja dat is heel belangrijk, wat zit er nu op?

Antwoorden (1)

Ik weet niet welke soort houten vloer het is maar HG heeft uitstekende producten voor diverse soorten houten vloeren, laminaat, planken, enz. Succes.