Wat gebeurt er als ik een batterij opeet?

Krijg ik dan electrische superkrachten, bijvoorbeeld dat mensen een schok krijgen als ze me aanraken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wat denk je zelf? superkrachten dmv een batterijtje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin maar het het likken aan een 9V blok batterij en bedenk daarna maar of het of verstandig is, een batterij te eten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Knagen of eten resulteert in hamster of konijn achtige lichaamstrekken. Ik adviseer daarom de batterij met zorg in tweeen te splitsen en de helft anaal(zachtjes) in te nemen en de andere helft twee wekelijks een onder de tong bewaren gedurende 2 a 3 uur. dan word je een pokemon naar keuze.
duracel!!!!

Het beste antwoord

Ja, je wordt Superman en kan electronische golven geven en beam-stralen en in de toekomst kijken. Zelf start ik de dag altijd met 4 batterijen bij mijn ontbijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ha, die HeroDD;

Behalve een vieze smaak in je mond en een zware klomp in je maag denk ik niet dat er veel spannends gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en natuurlijk wordt je lichtgevend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Batterijen hebben maar een kleine hoeveelheid spanning die ze leveren, dus dit zal (bijna?) niet te merken zijn voor andere personen. Dan zou je meerdere batterijen op moeten eten en zorgen dat ze allemaal in serie staan, netjes met de plusjes op de minnetjes en zo in je maag. Maar dat wordt een hele klus ;)

En sowieso niet opeten... zitten geen voedingsstoffen in dus je kunt beter een kop koffie nemen. Krijg je ook (net als batterijen die op den duur op raken) kortstondig wat energie van, maar is wat gezonder dan de giftige stoffen die in batterijen zitten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt ziek en je krijgt buikpijn, vooral als je deze opeet (wel in 1 keer doorslikken).

Afmetingen in mm: 119x84x23
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien poep je m weer uit. Anders moet je naar het ziekenhuis :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had vroeger een pop met batterijen in haar buik en een platenspelertje in de rug, dus als ik die baterijen te eten gaf ging ze zingen...maar ja das geen antwoord op de vraag.
Je krijgt geen superkracht en je geeft geen schok, misschien ga je wel mooier zingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dan vergiftig jezelf alleen maar... En anders niets...

De enige die een schok krijgt is jezelf als je ziet en beseft wat je gedaan hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afhankelijk van het type batterij word je snel of iets langzamer vergiftigd.

Het maagzuur zal misschien in staat zijn om de batterij te openen, waarna de zware metalen ongehinderd in je spijsvertering worden opgenomen. Het zal je krachten wel doen afnemen, niet toenemen. Als de batterijen vol geladen zijn kan je ook nog inwendig verbranden als er een kortsluiting ontstaat.

Nee, dit is niet de manier om superkrachten op te doen, hooguit in je dromen als je in coma ligt naderhand...
itsme
14 jaar geleden
ik denk dat er niet zo best uit zal zien als je dat gaat opeten. zozo wat een fantasie heb jij zeg.
je wordt er ziek van.
In alle batterijen zitten stoffen die schadelijk zijn voor het milieu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorg dan wel dat je Duracell eet, dan blijf je het heeeel lang doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan of je een trommeltje hebt:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gaan je oren licht geven!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pffff wat een vraag zeg, NEE nooit opeten! in elke batterij zitten giftige stoffen en zware metalen en die zijn echt niet gezond. Vitaminen zitten er ook niet in en je tanden worden er ook niet sterker van (misschien een schokje bij het kauwen als het tegen je vulling aan komt).
Maar als je echt ziek wilt worden of dood wil gaan neem dan vooral veel batterijen met een kwik verbinding.

Oh ja, maak je dan ook maar geen zorgen meer over de Mexicaanse griep want voor dat jij die hebt ben je er al niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt meestal een aantal elektronen extra. als de batterij openspringt dan komen er allemaal giftige stoffen in je lichaam, daar kan je dood aan gaan.
En wat dat betreft met die extra elektronen daar krijg je ook geen superkrachten van.