Zie afbeelding hieronder.
Past prima tussen de herders rond de kribbe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Typ in op Google: clown en dan afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op onderstaande site kun je je eigen kaarten ontwerpen. Als je een clownplaatje zoekt op google die jij leuk vind en die opslaat als afbeelding, kun je je eigen kerstkaart ontwerpen op deze site. je plakt dan gewoon het plaatje erin en typt er fijne kerstdagen of iets dergelijks bij en dan heb je je eigen kerstkaart met een clown erop!
Je kunt ook nog creatief bezig gaan met dat plaatje. Print het uit en plak het op een kaart. Schrijf er daarna je tekst bij. Zo heb je je kaartje helemaal zelf gemaakt!