Waar kan ik een 2d "bouwplaat" voor een blikje vinden?

Voor een project op school moet ik een blikje ontwerpen. Waar kan ik een "bouwplaat" vinden die ik uit kan printen en kan vouwen tot een blikje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Pardon ? Bedoel je gewoon een rond conservenblikje ? Dat is toch niet echt ingewikkeld ?

Het enige dat je nodig hebt zijn twee even grote cirkels met rondom lipjes voor het vastplakken (als het van papier/karton moet), en een strook met de gewenste hoogte, de omtrek van de cirkels en een plakstrook.

Het enige wat je nodig hebt is een vel papier, een passer, een lineaal, de formule om de omtrek van een cirkel te berekenen (2 x pi x r ), een schaar en wat lijm. Kind kan de plas doen.

Maar vooruit, we gaan het je nog makkelijker maken ;-)
De maten zul je echter zelf zo veel mogelijk moeten aanpassen.