Welke verf kan ik het beste gebruiken als ik iets van hout wil verven voor in de tuin? (watervast!!)

Het is niet heel groot dus om nou meteen een grote pot van de gamma aan te schaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

bij de gamma hebben ze ook kleine blikjes op terpetine basis, dat gaat prima, ik zou er wel grondverf onder doen en vergeet ook het schuren en ontvetten niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien is beits ook een optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor hout buiten is beits het beste en die kun je ook bij action kopen,is een stuk goedkoper en net zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jachtlak of polyurethaan lak is naar mijn idee geweldig spul, maar wel iets duurder. Je kan het ook in kleine potjes kopen.
Belangrijk bij alle verven blijft echter wel _wat_ je in de verf wil zetten, dat moet ook een beetje bestendig zijn voor het buitenleven.