Zijn er instanties waar je gebruik kan maken van de gereedschappen en werkbanken om bijvoorbeeld je eigen meubels te maken?

Toegevoegd na 1 minuut:
Net als een techniek lokaal vroeger op school, waar je dus vrij toegang hebt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,bij ons in Zevenaar is dat zo.
Hier in de gemeente heb je hobbyclub voor houtbewerking.

Je moet wel lid worden,maar dan heb je meerdere dagen vrije toegang voor het gebruiken van de machines.

Informeer eens bij jouw gemeente.

Tevens moet je eens gaan kijken bij de kringloop,daar wordt vaak veel massief hout,eiken,,, vuren,, weggegooid.
Dit bewaren wij altijd voor de hobbyclub.

Nieuw hartstikke duur,maar bij ons krijgen ze het vaak voor niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
juist, dat is wat ik ook bedoelde in mijn reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Utrecht bestaat dat inderdaad ook, een soort open atelier.