Waar kan je een bamboestok kopen?

Ik heb één bamboestok nodig om iets te maken, maar waar kan je er kopen?
Ik wil niet zo van die dunne, maar eentje met diameter ongeveer 10-15 cm, en natuurlijk hol vanbinnen. (minstens 40 cm lang)
(Geen neppe!)
Kan je het kopen in het doe het zelf-zaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Bij een tuincentrum, heb er toevallig van de week een paar gekocht, zijn te krijgen in verschillende maten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Gelukkig zag ik je antwoord voordat ik hetzelfde wilde schrijven ;-)

Andere antwoorden (5)

In een bloemenwinkel kun je ze vaak wel kopen of in een kreashop. Bij ons heet die winkel ''lavendel'' maar weet niet of dat een winkelketen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intratuin daar moet je het kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het in een tuincentrum proberen, maar bij Intratuin heb ik alleen maarvan die smalletjes gezien.
Hier is wel een website voor dikkere exemplaren:
Bamboe palen 210cm lang +/- 10-12 cm doorsnede per 5 stuks - De ...Bamboe palen 210cm lang +/- 10-12 cm doorsnede per 5 stuks. Prachtige kwaliteit bamboepalen. 15 euro per stuk excl. btw. Verpakt per 5 stuks. ...
www.kunstpalm.nl/Bamboe-palen.../-10-12-cm-doorsnede -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het gratis en voor niks bij mij komen halen. Ik heb hele hoge en dikke bamboe in de tuin staan, er moet af en toe toch gerooid worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij Intratuin en bij GroenRijk gezien dit weekend.