Hoe noem je zo een trek veertje waar je met je vingers aan een hendeltje trek en dan een flexibel stuke metaal/veer en aan het eind een grijpertje

Ik heb iets in een spleet laten vallen en dan kan ik met mijn vingers en pincet niet bij. En ik heb wel eens van die flexibele grijpers gezien waarmee je iets kan oppakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (6)

Je hebt van die telescoop antennes met een
Magneetje er aan. Kan sat je helpen.

Naan van het grijpertje
Kan ik niet op komen, k wert wel wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is niet magnetisch helaas en de gleuf gaat een beetje in een bocht. Als ik 10 keer blind zou grijpen mat dat "ding" dan heb ik het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze noemen het een flexible grijper.
Ze staan op marktplaats en 2ehands.nl
Als je een nieuwe wilt Jan je kijken bij grab.com Jaaaa wert het bested antwoord, toch????!!!!
ik zou zeggen een grijpstok,
kijk op google images of er iets op lijkt wat je zoekt.
http://www.google.nl/search?q=grijpstok&tbm=isch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft het antwoord op je vraag zelf al: zo'n ding heet een grijper. Je kunt hem o.a. hier bestellen:
http://www.bernardmotoren.nl/winkel/product_info.php?cPath=22&products_id=484&language=nl&osCsid=4676c9042018419dfeb6abb45a60972d
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pieter2011 precies dat bedoel ik....... Bedankt allemaal
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik heb geen andere aanbieders gevonden dan deze motorenwinkel. Vreemd, want die grijpers worden ook in b.v. de medische wereld veel gebruikt. Misschien vind je dus toch nog andere adressen als je even verder zoekt. Succes!
Kimath
12 jaar geleden
Wat een handig dingetje!
Een "helpende hand". Je kunt deze kopen bij een revalidatietechnische winkel of thuiszorgwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De originele naam van dit artikel is een grijpstuiver. Er bestaan twee modellen van dit artikel. De ene heeft een grijper en de andere een magneet. vaak worden deze te samen verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het iets zwaars wat je het laten vallen tussen het speeltje, anders zou je er een smal rietje in kunnen doen en dan aan het rietje zuigen zodat het vacuüm is en dan omhoog trekken.

of 2 sateprikkers vasthouden als chinese stokjes

succes ermee