Na verlijmen: 3 dagen wachten alvorens over de vloer te lopen, 7 dagen wachten eer je je vloer volledig in gebruik neemt

In cement: beloopbaar na 5 dagen, pas na 28 dagen vloer volledig in gebruik nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is afhankelijk van de soort lijm die gebruikt is. Ik hem lijm gebruikt waar je na 12 uur drogen al kon voegen en 12 uur later was het voegsel ook al droog. Je kunt echter beter te lang wachten dan te kort. Het zou zonde zijn als er opnieuw getegeld moet worden. Als je de verpakking nog hebt moet deze anders effe lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goede lijm is niet-flexibele tegellijm. Die is na 24 beloopbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na ca. 12 uur beloopbaar en na 24 uur belastbaar. Dit is wel afhankelijk van ondergrond en soort lijm.