Dit is wel heel erg afhankelijk van de staat van het kozijn hoor. Dat moet eerst kaal gahaald, als het deels gebladderd is. Vervolgens eventueel plamuren. Dan gronden. Dan verfen. Hij zal zeker 2 keer wellicht 3 keer ermee aan de slag moeten. Kaal maken van het kozijn 1-3 uur. schuren / plamuren / gronden 2 uur, lakken een uurtje. 4 uur minimaal. In 8 uur moet hij het af kunnen hebben. Wel verdeeld over meerdere sessies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ligt eraan hoegroot dit kozijn is,
maar ik denk dat je rond de 4 uur moet rekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ongeveer 1 mtr.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan klopt het antwoord ;)
Het is een verveloos kozijn, dat betekend dat het hout onbeschermd is voor weersinvloeden, het bekende gevolg is vaak houtrot. Er moet eerst worden vastgesteld dat er geen rotte delen zijn want dat heeft invloed op hoe lang die klusjesman er over gaat doen om het kozijn weer op te lappen.
Maar stel dat er geen houtrot is dan zou hij er denk ik minstens 3 uur aan kwijt zijn. Een kozijn kost in verhouding meer tijd dan 3 kozijnen omdat er niet doorgewerkt kan worden aan een ander kozijn terwijl de grondverf of eerste laag verf droogt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt wel in de klusjesmannen. ongeveer wel rond de 4-5 uur.