Huishoudtrap: Onderdelen. Zijn de kunststof sokken/schoentjes onderaan de poten los verkrijgbaar cq te vervangen?

Vaak wordt een (aluminium) huishoudtrap weggedaan omdat
de kunststof sokken/schoentjes versleten zijn en het aluminium er doorheen steekt en in het zeil oid prikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.7K

Het beste antwoord

Formido heeft trappen in verschillende formaten. De formaten zijn gekoppeld aan het aantal treden (2 t/m 8 treden). Ook reserveonderdelen ten behoeve van de trappen heeft Formido in haar assortiment. Denk bijvoorbeeld aan losse trapvoeten voor elke trap.

Bovenstaande tekst komt van de site van Formido.
Misschien wat specifiek maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het een kwaliteitstrap is zijn meestal de de versleten onderdelen verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de bouwmarkten, maar ook vaak bij het Onderdelenhuis, zijn de voetjes los te koop.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Voor gebruik buitenshuis voldoet het ook als je wat houten klosjes in het uiteinde van de poten slaat.