Ik heb een kleine kast gekocht met 2 deuren die ik in mijn fietsenberging wil neerzetten. Wat voor onderstel/verhoger kan ik zelf simpel maken?

het is belangrijk dat het materiaal er tegen kan als het nat word in verband met grondwater wat wel eens gebeurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

brood karretje.

Toegevoegd na 3 minuten:
niet duur maar werkt perfekt.... staat hier ook een kast op van een paar honderd kilo ... geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem zo'n verhuis karretje dat is een plaat met 4 wielen. je kan hem dan ook nog makkelijk verplaatsen.ook opstapelen van stoeptegels is een goedkope oplossing en effectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg gewoon dat de kast een eindje van de grond af staat.
Leg gewoon een paar panlatjes aan beide zijden onder de kast.
En moet het materiaal tegen water kunnen kun je ook een paar stenen nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een oude keuken de pootjes onder je kastje plaatsen,kun je nog leuk je kastje waterpas zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wieltjes met een rem eronder schroeven met een schroefmachine. Mijn kasten staan hier ook op. Kun je de kast verplaatsen en staat hoger. Handig, snel en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem op een stel bakstenen, of als het hoger moet zijn op (bij voorkeur) lege bierkratjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens tussen de gemeente beplanting achter de huizen en zoek een stel tegels neem die mee .
en leg die dan onder de kast .
Je zult nog raar opkijken als je ziet wat de mensen aan tegels en klinkers weg gooien op de gemeente grond .