Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een kleine kast gekocht met 2 deuren die ik in mijn fietsenberging wil neerzetten. Wat voor onderstel/verhoger kan ik zelf simpel maken?

het is belangrijk dat het materiaal er tegen kan als het nat word in verband met grondwater wat wel eens gebeurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

brood karretje.

Toegevoegd na 3 minuten:
niet duur maar werkt perfekt.... staat hier ook een kast op van een paar honderd kilo ... geen probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem zo'n verhuis karretje dat is een plaat met 4 wielen. je kan hem dan ook nog makkelijk verplaatsen.ook opstapelen van stoeptegels is een goedkope oplossing en effectief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg gewoon dat de kast een eindje van de grond af staat.
Leg gewoon een paar panlatjes aan beide zijden onder de kast.
En moet het materiaal tegen water kunnen kun je ook een paar stenen nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een oude keuken de pootjes onder je kastje plaatsen,kun je nog leuk je kastje waterpas zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wieltjes met een rem eronder schroeven met een schroefmachine. Mijn kasten staan hier ook op. Kun je de kast verplaatsen en staat hoger. Handig, snel en goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem op een stel bakstenen, of als het hoger moet zijn op (bij voorkeur) lege bierkratjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens tussen de gemeente beplanting achter de huizen en zoek een stel tegels neem die mee .
en leg die dan onder de kast .
Je zult nog raar opkijken als je ziet wat de mensen aan tegels en klinkers weg gooien op de gemeente grond .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding