Wat voor suprises kun je maken van heel veel theelichtcupjes?

13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cupjes hoef je natuurlijk niet in zijn originele vorm te houden. Ze zijn makkelijk te knippen.

Het beste antwoord

Met een beetje fantasie een robot, de cupjes gebruiken voor de armen en benen.
Een hele grote discobal. Gaatjes erin maken en dan gekleurd papier er achter.
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wow, you're a genius!
Annswers
13 jaar geleden
Allemaal leuke ideeen! De Discobal ga ik zeker een keer maken.

Andere antwoorden (5)

Maak er een lamp van. Koop bij de kringloop een oude bol of het frame. Plak de cupjes er allemaal op. Het cadeautje kan je in de lamp doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ook mijn eerste ingeving! +1
- Mobile
- vliegenhor (deur of raam)

Voor een enthousiaste kok..

- proefplateau: vul elk cupje met een(deel van) bepaald kruid ( peper, laurier, foelie, munt, brandnetel, kaneel, nootmuskaat, oregano, tijm, peterselie, paprika, kurkuma, venkelzaad, enzovoort, enzovoort.
Leg het op een presenteerblad (karton, hout, plastic) en span er doorzichtig plastic over.
Bevestig het op je echte kado. (bijvoorbeeld een pan of een keukenschort)wat je dan uiteraard in een overeenkomstige (qua grootte) doos moet doen. En verwerk in je gedicht dat er pas opengemaakt mag worden als alles geproefd en herkend is.
Zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je een leuke houder voor een waxinelichtje, maar niet een standaard exemplaar uit de winkel? Maak er dan zelf eentje!

Wat heb je nodig?

- 2 bierviltjes

- Aluminiumfolie

- 15 lege waxinelichtjes (dus die helemaal zijn opgebrand)

- 15 punaises

- Hobbylijm (doorzichtige lijm)

Hoe moet het?

Vouw de lege waxinelichtjes plat naar binnen, als een soort blaadjes.

Leg de bierviltjes op elkaar en vouw het aluminiumfolie er strak omheen. Leg de nette kant naar boven.

Nu ga je de blaadjes (de opgevouwen waxinelichtjes) op de bierviltjes vastmaken met punaises. Als ze niet blijven zitten kun je er een beetje lijm op doen.

Zet er nu een waxinelichtjes in, en… klaar!

Wil je het eindresultaat zien, kijk dan op deze link!!

Toegevoegd na 46 seconden:
http://www.girlscene.nl/lifestyle/jouwkamer/2010/januari/diy_houder_voor_waxinelichtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
ben heel nieuwsgierig naar de link!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die staat er toch heel duidelijk onde;))
Een beetje vergezocht maar wel grappig voor republikeinen: beplak er een gouden koets mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een blikschaar,mooie steentjes en glinstertjes,goede hobbylijm en heel veel fantasie.Het aluminium van de cupjes is heel flexibel en kun je dus best goed in allerlei vormen buigen.
Nou ja,bekijk het plaatje maar,gemaakt van lege theelichtcupjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, leuk. Brengt mij ook op ideeen. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Annswers
13 jaar geleden
welk plaatje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie jij niks dan?Da's raar.