Ik wil voor een surpise veel pelpinda's aan elkaar plakken. Wat voor lijm zal ik daarvoor gebruiken?

Toegevoegd na 19 uur:
Het gaat erom dat al die pinda's uiteindelijk een grote pinda vormen.

13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is aan elkaar rijgen met naald en draad niet wat ?
Annswers
13 jaar geleden
Ja het moet als geheel weer 1 grote pelpinda worden, zou dat stevig genoeg zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eerst delen rijgen, daarna (ver)vormen, geheel bij elkaar binden met dun rijgdraad en restdelen lijmen om het af te maken, of behangerslijm er tussen gieten ?
Pinda voor pinda lijmen lijkt me een monnikenwerk.

Het beste antwoord

Met een lijmpistool gaat het 't beste. Deze lijm is ook veel sterker dan gewone hobbylijm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hobbylijm
anders ben je duur uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongejonge, wat een surprise zeg :B, maar goed, je wilt weten wat voor lijm. Ik denk dat je het beste houtlijm kunt gebruiken, omdat het oppervlak van een pinda aardig overeenkomt met ruw hout. Nu is de vorm een beetje raar, dus je moet wel zorgen dat er niet van die witte naden van lijm tussen de pinda's komen die te zien zijn, dat zou de hele surprise verprutsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja houtlijm zou je dan zeggen, maar nu hebben pelpinda's niet echt een ideaal lijmend oppervlak, gaan we dan voor houtlijm die je vast kan kloppen of drukken, met een klein doppindalijmklemmetje...

Ik zou zeggen neem een naald en draad en rijg ze aan elkaar, daar lenen de pelpinda's zich heel goed voor.