Hoe kan ik mijn bestelling retourneren van bol.com?

Hallo onlangs heb ik een cd besteld van Sam Smith. Deze wil ik echter weer terugsturen. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn bestelling kan terugsturen en mijn geld weer terug kan krijgen? Alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K
bamibal
8 jaar geleden
Dat kan alleen als de seal van de CD niet verbroken is.
Utrecht
8 jaar geleden
Staat het dan niet op de website van bol.com?

Het beste antwoord

Je dient dan in te loggen in je account. Vervolgens moet je bij bestelgeschiedenis selecteren welk product je wilt retourneren. Je dient dan even aan te geven waarom je je bestelling wilt retourneren. Daarna kun je je retournering bevestigen.

Als laatst moet je de retouretiket en factuur uitprinten en toevoegen aan het pakketje dat je gaat terugsturen. Je pakketje kunt je afgeven bij Albert Heijn, Etos of bij een Kiala punt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt echt een duidelijke uitleg!