Ik wil graag een shirt retourneren maar moet hiervoor het ordernummer weten die ik kwijt ben op mijn mail. Wat kan ik doen?

Een shirt van body-engineers wil ik graag retourneren, hiervoor moet ik een formulier invullen uitprinten en in de retour zak doen. Nu wil ik het ordernummer invoeren, is het mailtje verdwenen, ook in de prullenbak en weet niet of ik die nog terug kan vinden.

Kan iemand me helpen?

Antoni
8 jaar geleden
Misschien heb je ook een account op de website van de verkoper? En kan je het daarin terugvinden? Neem anders contact op met de verkoper om ervoor te zorgen dat je de correcte en de volledige gegevens kan leveren.
Utrecht
8 jaar geleden
Op de pakbon (bij het shirt) staat het ook.

Het beste antwoord

Zoek eerst contact met de leverancier voor de gegevens welke je moet in vullen voor terugsturen. Dat is het officiële antwoord en in dit geval gaat het ook op. Want je hebt het ordernummer nodig om het terug te kunnen sturen. Leg uit dat je het e-mailtje kwijt bent waar in het stond.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek het transactiemoment op in het systeem waarmee je betaald hebt (PayPal, iDEAL, etc). Dat is ook een aankoop bewijs. Stuur dit met je NAW info en vraag naar de leverancier. Op basis van deze gegevens zou de leverancier je ordernummer moeten kunnen achterhalen.