Heeft iemand ervaring met online bestellingen via Light in the box?

Wil graag iets bestellen via de website http://www.lightinthebox.com/nl/. Heeft iemand ervaring met deze webshop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet met lightinthebox.com
Wel met miniinthebox.com

Het zijn sites van dezelfde eigenaar of hoe je dat wil noemen. Ze horen in ieder geval wel bij elkaar.
Ik heb nu al 3 keer iets gekocht bij miniinthebox.com en jammer van de lange verzendtijd is het helemaal top!

Goedkope spullen en een leuke site;)
Het is gewoon helemaal veilig gelukkig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon doen, ze hebben leuke spullen voor een goede prijs!! Heb vaker make up spullen besteld.