ik heb 2 cado kaarten van bart smit kan ik als ik een online bestelling doe 2 cado kaarten gebruiken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Ja.

Je kunt je bestelling betalen met Bart Smit cadeaucards.
Hiervoor kun je het cadeacardnummer dat op de achterzijde van de cadeaucard staat invullen.
Er wordt ook gevraagd de veiligheidscode in te vullen. Deze kun je vinden onder het kraslaagje dat boven het cadeaucardnummer staat.
Het saldo wordt dan van de cadeaucard afgeboekt en voor het eventueel resterende openstaande bedrag van je bestelling kan dan opnieuw voor een betaalmethode worden gekozen.
Het is dus mogelijk met meerdere cadeaucards per bestelling te betalen of een deel met cadeaucards en een andere betaalmethode.

Wanneer de bestelling niet wordt afgerond zal het saldo van de cadeaucard na maximaal 24 uur worden teruggeboekt op het cadeaucardnummer
Het saldo van de cadeaucard kun je hier controleren.

https://www.bartsmit.com/nl/bsnl/customerService/

Toegevoegd na 1 uur:
Nogmaals:
Ja:Het is dus mogelijk met meerdere cadeaucards per bestelling te betalen of een deel met cadeaucards en een andere betaalmethode.

Meerdere betekent ook twee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
MrTomaat kan het ook met 2 kaarten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja zie uitbreiding welke een herhaling is van een deel van het antwoord.