Waar kan ik goedkope kleurlensen op sterkte halen?

Ik wil met carnaval kleurlenzen in maar toen zag ik dat er ook kleurlenzen op sterkte zijn. Dus dat is ideaal want dan hoef ik mijn bril niet op. Weet iemand waar ik die goedkoop kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Ik zelf haal ze liever gewoon bij de feestwinkel. Ik weet ook niet of het verstandig is online naar goedkopere te zoeken, met het risico dat deze niet goed zijn of wellicht zelfs schadelijk.

Succes met de zoektocht!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij welke feestwinkel verkopen ze gekleurde lenzen op sterkte?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gekleurde lenzen zullen wel in een winkel of internet te koop zijn. Maar op sterkte...., die zul je waarschijnlijk via een opticiën moeten bestellen.