Waar kun je betalen met een American Express Gift Card?

Ik heb een American Express Gift Card van mijn overleden tante uit Amerika nog van 2 jaar geleden. Hij is nog geldig en ik wil hem graag gebruiken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K

Antwoorden (1)

Ik heb een mastercard giftcard en die kan ik overal besteden.
denk ook met een American express kaart hoor. ik gebruik hem op amazon.co.uk of amazon.de maar kan ook andere webshops waar ze American express accepteren!