Wat is de hoogte van een Eastpack (die populaire tas) vanaf bovenkant lus, tot onderkant tas?

Gaat om normaal formaat (populair formaat) inclusief de uitrekking.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bedoelt neem ik aan het merk Eastpak? Dat heeft tientallen soorten tassen. Gaat het om een rugzak? Een dagrugzak of een voor meer dagen? Of een koffer?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Excuus, het gaat om het populaire model, daarmee bedoel ik de rugzak "Eastpack Padded Pak'r"

Het beste antwoord

Laat ik er (misschien niet geheel toevallig) eentje hebben staan. De precieze hoogte is 51 cm: 41 cm vanaf de onderkant tot de lus en dan nog 10 cm voor de lus. De fabrikant beweert 40 cm, maar ik meet toch echt 41 cm tot aan de lus.

(Eastpak heeft trouwens geen 'c' in de naam.)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
top thanks!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Plus de werkelijke hoogtemaat klopt: is eerder 41 dan 40cm, of wordt rugzak door langdurig gebruik soms langer?
.
https://www.tas.nl/eastpak-padded-pak-r-rugzak-bonded-blue.html
Specificaties
Buitenafmetingen 40 x 30 x 18 cm
Hoogte 40 cm
Breedte 30 cm
Diepte 18 cm