Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan zooltjes om mijn schoenen alsnog te verkopen?

Ik heb een paar Nike huarache die één keer gedragen heb. Toch niet mijn ding bleken... Omdat steun zolen draag haalde de originele zolen er uit. Helaas ben ik die verloren.

Hoe kan ik het paar alsnog verkoop waardig maken zodat de koper er geen last van heeft of opvalt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door eerlijk te zijn en er daarom nieuwe (verpakte) inlegzolen bij te geven. Dan zou je de schoenen eerder door kunnen verkopen. Die inlegzolen kosten jou immers gemiddeld een tientje tot twintig euro (online), en verschillen niet zoveel van de originele zolen. Vaak zijn ze zelfs beter. In al mijn schoenen zitten nieuwe niet originele inlegzolen, afhankelijk van het gebruik. Zo heb je inlegzolen voor sport (gel), lange wandelingen (soort steunzolen), koud weer (schapenwol), etc.

De genoemde schoenen zijn overigens (nog) niet speciaal genoeg en je zult er sowieso veel van de nieuwprijs moeten afhalen wil je ze überhaupt interessant maken voor de verkoop. Desalniettemin succes en anders zou je ze nog cadeau kunnen doen.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding